• -

20 minútovka (nohy) #2

Category : Produkty

  • Dosiahnite nadpriemerné výsledky s tréningom, ktorý Vám zaberie iba 20 minút
  • Prelomte stagnáciu v naberaní svalovej hmoty a v zvyšovaní výkonu spodnej časti tela
  • Garantované výsledky
  • Program využívajúci moderné a vedecké tréningové postupy
  • Bez nutnosti špeciálneho vybavenia – stačí veľká činka, kotúče a podložka pod päty
  • Program na 12 týždňov
  • Možno odcvičiť aj v prípade, že nemáte za sebou Progress Culture: 20 minútovka (nohy) #1
  • Investícia: 20€

Ako dlho trvajú Vaše súčasné tréningy? 45 minút? Hodinu? 90 minút?

Aké výsledky Vám prinášajú Vaše súčasné tréningy? Úprimne... Dostatočné? Fantastické? Ste s nimi NAOZAJ spokojní alebo sa snažíte sami seba teraz iba utešiť?

Mohlo by to byť aj lepšie, však?

Čo ak by som Vám ukázal systém, s ktorým môžete mať 2x lepšie výsledky, ako ste mali s Vašim posledným tréningom a zároveň by ste ich dosiahli za polovicu tréningového času? Alebo za ešte menej...

Nereálne? Nie tak rýchlo!

Prvá časť „20 minútovky“ priniesla Vám – klientom – výborné výsledky. Veľa z Vás prelomilo konečne stagnáciu v budovaní svalovej hmoty. Veľa Vás zvýšilo svoj výkon v drepe a konečne ste sa po dlhých mesiacoch pohli z miesta. Veľa z Vás sa nevedelo dočkať druhej časti.

Pravdou je, že väčšina z Vás je preťažená a namiesto toho, aby ste sa sústredili na výsledky, sa sústredíte iba na to, koľko toho na tréningu zvládnete a či ste absolvovali tréning každý deň v týždni. V horšom prípade aj viackrát za deň.

Takto to ale nefunguje.

Ak chcete peknú postavu, pevné zdravie a veľký výkon, musí byť Vašou prioritou iba to, aby ste stále napredovali. Výsledky sú to jediné, čo Vás musí zaujímať. Je jedno, či ich dosiahnete s tréningom 3x týždenne alebo s tréningom 14x týždenne.

Menej je viac.

Určite ste aj Vy počuli túto vetu a popravde ani ja sám som tomu v rámci tréningu nikdy neveril. Od roku 2004 do roku 2016 som preto trénoval čo najčastejšie, čo najviac a čo najdlhšie. Viedlo to akurát k preťaženiu, k strate motivácie a k tomu, že moja postava a výkon upadali.

Potom som ale objavil kľúč a prestal som sa trápiť.

Tým kľúčom bolo to, že som sa zameral výhradne iba na výsledky. Začal som postupne študovať a testovať rôzne tréningové princípy a zistil som, že v tréningu je menej skutočne viac. Toto zistenie mi prinieslo výsledky, aké nikdy predtým.

Tréningový program Progress Culture: 20 minútovka (nohy) #2 nadväzuje na veľmi úspešnú „jednotku“ a berie celý tréningový systém ešte ďalej. Pre Vás to znamená maximálne výsledky, za minimálny čas.

Pozor, netvrdím, že to bude ľahké. Práve naopak... Ak chcete maximálne výsledky, za čo najkratší čas, musíte trénovať. Tvrdo. Nemusíte však vo fitness centre tráviť hodiny . Prídete, rozcvičíte sa, zamakáte si a odchádzate sa venovať ďalším veciam vo Vašom nabitom programe.

Tak isto netvrdím, že by ste mali trénovať 20 minút celý rok. Tento tréningový program viete ale využiť v čase, kedy sa Vaše výsledky zastavia alebo v čase, kedy toho máte skrátka naozaj veľa, ale nechcete prísť o tréning, ani o výsledky.

Povedzme si to ale na rovinu...

Ak Vám Váš momentálny tréning neprináša výsledky, je čas na zmenu.

Čo môžete stratiť? Vážne... čo? Čo najhoršie sa môže stať? Nebudete mať výsledky, aké si predstavujete? Aj tak ich momentálne nemáte, inak by ste neprišli v čítaní až sem. Nebudete vo fitness centre 2 hodiny? Aspoň ušetríte čas a môžete sa venovať niečomu produktívnejšiemu.

Ak však odtrénujete tento tréningový program tak, ako Vám ukážem, GARANTUJEM Vám, že výsledky mať budete.

Prelomte stagnáciu ešte dnes, naberajte svalovú hmotu na spodnej časti tela a zvyšujte svoj výkon v drepe, prostredníctvom tréningu, ktorý Vám zaberie maximálne 20 minút a potrebujete naň iba veľkú činku a kotúče. Vyplňte nižšie svoje meno a e-mailovú adresu, na ktorú Vám tréning pošlem.

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)